من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

استاد!

سلام به همه دوستان عزیزم

تقریبا بعداز 2ماه پست میذارم و بابت تاخیرم معذرت میخام.راستش این ترم با وجود اینکه فقط 16واحد داشتم به اندازه 20واحد استرس بهم وارد شد و بدجور درگیر بودم.

اتفاقات زیادی تو این 2ماه افتاد. 

 

3شنبه بر می گردم خوابگاه تا از 5شنبه تا اول بهمن ماه امتحانات ترم سومم رو ان شاالله با موفقیت بدم و امیدوارم که....همه درسا رو پاس شم.(این ترم یکی از درسا writing بود که استاد بسیار ریزبین و نکته سنجی داشت .میگن ترم قبل تقریبا نصف کلاس افتاده بودن.خدا به خیر کنه!) خیلی فک کردم چی بنویسم.اما یهو همه شون از ذهنم پریدن.

هفته قبل، چهارشنبه اولین کار واسه ترجمه به دستم رسید و با اعتماد به نفس تماااام یه مقاله اختصاصی مهندسی رو با مشقات فراوان ترجمه کردم.

این ترم فقط3روز اول هفته کلاس داشتیم و تقریبا4هفته رو کلا دانشگاه نرفتیم.

2واحد ویراستاری برداشتم که یکی از اساتید ادبیات این درس رو تدریس می کرد.جلسه اول وقتی می خاستیم خودمون رو معرفی کنیم، بنا به درخاست استاد باید جلو کلاس می ایستادیم و هرکس علاوه بر مشخصاتش از توانایی هاش و موفقیت هایی که تا اینجای زندگی تونسته بود به دست بیاره صحبت می کرد.فقط یه تعداد کم از بچه ها تونستن یه توانایی مشخص رو بگن.و بیشترمون(ازجمله خود من) دربرابر سوال :چه کارایی بلدی؟ یا سکوت می کردیم یا اینکه چیز قابل توجهی رو برای گفتن نداشتیم که ترجیح میدادیم نگیم.راستش من به این سوال جواب دادم ولی خب؛از جواب دادن به سوال بعدی قاصر بودم.چون این استاد جوان تو هرزمینه که به ذهن شما برسه اطلاعات تقریبا کاملی داشت.ازکشاورزی تا پیانو و طراحی و نرم افزار.همین استاد،دروس تخصصی ادبیات رو هم تدریس می کنه.و معمولا از دانشجوهای خوب و اونهایی که واسه اینده شون تلاش زیادی می کنن برنامه هفتگی میخاد.هرهفته بعدازدیدن برنامه ها ،اشکالاتی که تو اونها وجود داره رو به اون دانشجو میگه و برنامه های اضافه و مفیدی رو به جای وقتهای هدررفته جایگزین می کنه.کار خیلی خوبیه.باعث میشه زندگی فرد هدفمند شه.

کاش ترمهای بعد هم می تونستم با ایشون کلاس داشته باشم.ولی...حیف.دیگه نمیشه.مگه اینکه این ترم پاس نشم.از اون استادایی هستن که به فرد انگیزه و هدف میده.مثل یه الگو.


تقریبا از اواسط مهرماه طراحی رو شروع کردم و تا الان پیشرفت خیلی خوبی داشتم.

It's my time, It's my life, and I make the best!


::بعدانوشت:رایتینگ بین دختراماکس شدم.

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 13:59 http://shendabad-amuz.blogsky.com

باز که نظر نذاشتین

محمد سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 17:10 http://shendabad-amuz.blogsky.com

چرا نظر نذاشتین پ

سلام.متاسفانه اینترنتم نابوده.احتمالا تا فردا درست میشه و مثل قبلا دیگه همیشه خواهم بود

مهدی سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 21:30 http://catharsis.blogsky.com

راستی کامنت اول هم برای من بود ولی نمیدونم چرا اسمم اینطور شد

بله.از لینکتون متوجه شدم

محمد دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 23:00 http://shendabad-amuz.blogsky.com

مهنا خانوم کم پیدایین آپدیت هستم لطفا تشریف بیارین

چشم.اومدم

ظ…ظ‡ط¯غŒ جمعه 19 دی 1393 ساعت 15:07 http://catharsis.blogsky.com/

سلام .
تبریک میگم هم کار ترجمه و هم پستجدید رو
موفق باشید

سلام.مرسی
ممنون که اومدین

محمد یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 10:27 http://shendabad-amuz.blogsky.com

چه عجب
شما هم آپدیت شدید

فرجه ها یه فرصتی بهم دادن دیگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد