من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

یادداشت مهر

یه چیزایی فکرمو مشغول کرده، مثلا اینکه چرا بعضی آدما همیشه از بالا به آدم نگاه می کنن. انگار که حرفا و کارای خودشون وحی منزل و صواب مطلق هست و هرکاری که بقیه انجام میدن امکان نداره کاملا درست باشه. من خودم معتقدم که هیچ آدمی صد در صد خوب و هیچ کاری صد در صد درست نیست، ولی برای بار هزارم میگم که هیچ بد مطلقی هم وجود نداره. نمیشه یه نفرو کامل زیر سوال برد.

کاش منم مثل بعضی آدمای دیگه بزرگترین مشکل زندگیم نمره های کمم بود یا بزرگترین دغدغه م مثلا اینکه شب چی بخورم.. .... پای بعضی مشکلات اینا اصلا به چشم نمیان. دلیلی نمیشه وقتی حتی زهره  هم که از کوچیکترین مسئله زندگی همدیگه می دونیم هم در این باره نمی دونه، وقتی یه بار که شرایطمو بهش گفتم گفت اصلا همچین آدمی نمی تونه هیچی رو تحمل کنه و زود کم میاره، ترجیح می دم بازم به هیشکی نگم و توی چشم بقیه همون آدم سرسخت ولی بیخیال باشم. وقتی کسی نمی تونه مشکل آدمو حل کنه، پس همون بهتر که اصلا نفهمه. بعضی دردا جار زدنشون فقط موقعیت آدم رو پایین میاره. بعضی چیزا باید همیشه تو دل محفوظ بمونن. حتی اگه تبدیل بشن به یه بغض گنده تو گلوت، حتی اگه چشمات بسوزن، نباید سفره دلتو باز کنی. چیزایی که تو دله که بازیچه نیستن که با گفتنشون یکی بهت ترحم کنه و چند نفرم با شنیدنشون از دور و برت برن. تنهایی یه درد داره، ولی اگه کسانی دور و برت باشن ولی نفهمنت هزار درد...

خیلی خوبه اگه آدم پیش دلش شرمنده خودش نباشه. دردناکه اگه الان به خاطر گذشته ت پشیمون باشی که کاش بعضی کارا رو نمی کردی و کاش بعضی جاها نبودی و کاش یه کارایی رو خیلی بیشتر انجام می دادی. شاید هیچوقت واسه شروع دیر نباشه. اما یه چیزایی لذت اصلیشون به سر وقت بودنشونه. مثل داروی مسکن، که اگه همون اول درد بخوریش زود راحت میشی، ولی اگه هی دست دست کنی و بذاری آخر کار، هم بیشتر طول می کشه تا اثر کنه و هم اینکه درد روحتو تاجایی که تونسته آزار داده...

نمی دونم. شایدم اشتباه فکر می کنم...

خدایا به داده و نداده و گرفته ات شکر...



نظرات 3 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 00:09 http://Shendabad-amuz.blogsky.com

جمله آخر محشر بود

ممنونم

بانوووو دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 18:08 http://kajeshisheei.blogsky.com

سلام ابجی خوبی.واقعا خوب گفتی.این پستت رو قبلا خونده بودم ولی نمیدونم چرا کامنت نگذاشتم.
ابجی دقیقا درکت میکنم.منم کسی رو ندارم باهاش دردودل کنم و حرفامو تو وبلاگم مینویسم.البته نه همه ی حرفام رو.حتی نوشتن بعضیاشون هم برامون دردناکه.من معمولی ترین و کوچکترین مشکلاتمو تو وب مینویسم.اما همین نوشتن هم خیلی خوبه.
ان شاالله هرچی به صلاحته برات پیش بیاد

سلام فهیمه جان. مرسی توخوبی؟
قربون تو عزیزم. آره. تو فضای نت هم نمیشه همه حرفا رو زد. خیلی حرفا اصلا از دل آدم بیرون نمیاد که بخای به کسی بگیشون.
ان شاالله و ان شاالله تو هم موفق باشی

مهدی شنبه 25 مهر 1394 ساعت 09:25 http://catharsis.blogsky.com

دعای آخرت خیلی خوب بود .

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد