من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

جشن پاییزی

و در روز جشن وسط پاییز،در یه روز خیلی پاییزی، در آخرین روز باقی مونده، من اولین مقاله م رو به یه همایش فرستادم، نمی دونم قبول بشه یا نه، ولی امیدوارم که بشه. با یکی از دوستام نوشتیم. بعد از کلی دردسر و فکر درباره موضوع مقاله، و طبق معمول سوتی های عظیم من، یه چکیده قبل از خود مقاله!!!! نوشتیم و نیم ساعت قبل فرستادیم. 

نظری ندارم. فقط امیدوارم مقاله قبول شه تا اصلش رو هم بفرستیم. خوشحالم و سرشار از امید!


دیشب فهمیدم که از طرف یه استاد دانشگاه بهم پیشنهاد همکاری داده شده بوده!

خدایا شکرت!



نظرات 2 + ارسال نظر
بانوووو شنبه 30 آبان 1394 ساعت 14:30 http://kajeshisheei.blogsky.com

سلاااااام ابجی خوبی؟؟؟
آفرین تبریک میگم

متشکرم ازتو فهیمه جون

فاطمه جمعه 15 آبان 1394 ساعت 14:17 http://f-s66.blogsky.com/

سلام
وبلاگ مفیدی دارید
اگر مایل به تبادل لینک بودید اطلاع بدید
خوشحال میشم به منم سر بزنید

سلام. ممنونم.
بله وبلاگتون رو دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد