من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

مقاله نویسی

چهارمین نمره رو هم زدن. فقط 5تای دیگه مونده. می دونم واسه یه دانشجو زشت هست!!!!! ولی تا الان معدلم بالای 18بوده. امروز صبح که مقاله نویسی رو دیدم،استاده بهم داده 16.75! یعنی دقیقا حرصم گرفته که یه کتاب 120 صفحه ای رو 100 صفحه شو خوندم و روشی که واسه نوشتنمون تو امتحان ازمون خواسته بودن از همون 20 صفحه باقی مونده بود...

آخر و عاقبت 2048 و aa بازی کردن و رمان خوندن سر کلاس همین بود که توی روش argumentative(استدلالی) به جا اینکه بعد از بررسی مسئله نظر خودم رو بگم اومدم موافقاو مخالفا رو با هم مقایسه کردم. فقط شانس آوردم یکم توی conclusion(نتیجه گیری) به نظر خودمم اشاره کردم. من فقط 5صدم دیگه می خوام تا معدل کلمم ممتاز شم

خسته م... می فهمی...؟ خسته...( از سخنان استاد مقاله نویسی که هرجلسه سر کلاس تکرار می کرد واسه مون.)

نظرات 4 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 21:27

اووووووف توام ترم 4 هستی
می تو
اگه استاد خانم باشه و از اقا خوشش بیاد , تا حالا اینطور استادی رو ندیدم ولی خب شاید اینجور استادی هم وجود داشته باشه اون شوهررررررر میخواد احتمالا
ولی اگه ازش بدت میاد مهنای عزیز و نمره کم بهت داده
اونو باید واسه جهاد النکاح فرستاد سوریه زیر دست این چچنی های آی اس آی اس و جبهه النصره ... و تا داعش هست اونم اونجا باشه واسه جهاد
حقش اینه مگه اینکه تو ببخشیش

آره. تازه نصفش گذشته
ما متاسفانه قبلا هم از این استادا داشتیم. از شانس پسرای ما معمولا استادای آقا هم معمولا طرفدار همجنس های خودشون هستن.
مجرد بود. متولد 68. اتفاقا ما دخترا دست به یکی کردیم و یکی از آقایون سن بالا رو واسه ش در نظر گرفتیم. ولی حیف که ترم تموم شد دیگه
دیگه در این حد خشونت به خرج نمیدم و به بزرگواری خودم می بخشمش.( بس من رووفم)

امین پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 02:36

میگما مهنا ازت نپرسیدم تا بحال واسم سوال پیش اومد
چی میخونی و اینکه ترم چندی تو
اوووه خیلی از من کوچیک تری که دختر
یه سوال دیگه هم دارم
اونوقت معنی اسمت چی میشه مهنا

مترجمی می خونم، ترم 4تموم شد دیگه. 4ترم دیگه دارم
21سالمه دیگه.
مهنا یعنی مایه آسایش و آرامش

امین پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 02:19

سلام
با این معدلی که میگی پس نمره بهت کم داده
استاد رو باید سپرد دست داعش به عنوان اسیرجنگی تا هر بلایی خواستن سرش بیارن , البته اگه استاد آقا باشه هااااا
اگه خانم باشه همین یه بار رو می بخشیمش

سلام.
اره.بیشترم می تونست بده
اگه خانومی باشه که به آقاهاا علاقه زیادی داشته باشه باید چی کارش کرد؟

محمد سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 00:47 http://shendabad-amuz.blogsky.com

انشاالله موفق میشین

ان شاالله.واسه م دعا کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد