من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

پوست ها و مغزها

مرا نادان مپندار! پیش از آنکه درون پنهان مرا جستجو کنی...

و تصور مکن که من نابغه ام، پیش از آنکه مرا از درون مقتبس شده ام جدا کنی...

و نگو که او خسیسی مشت بسته است قبل از آنکه قلب مرا ببینی

و نگو که او خیرخواهی بخشنده است پیش از آنکه بدانی هدف من از مهربانی و بخشش چیست

و مرا دوست و عاشق صدا نکن پیش از اینکه عشق من با همه آنچه از نور و آتش دارد بر تو ثابت نشود

و مرا آسوده ندان تا زمانی که زخم های خونین مرا لمس نکرده ای...


(اندیشه های نو و شگفت،جبران خلیل جبران)

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 19:40 http://catharsis.blogsky.com

جبران خلیلرو دوست دارم ولی متاسفانه نمیفهممش

من خیلی دوسش دارم.اگرچه بعضی حرفاش سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد