من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

اسلام و مسلمانی

اگر تربیت " غلط " به تو آموخت 

 غیرت داشتن دخالت کردن است و حیا را در صندوق کردن!

شهید مطهری به من گفت: 

غیرت، عشق مرد به ناموسش است ؛ 

و حیا، احترام زن به خودش...!!!


اگر تربیت " غلط " به تو آموخت 

که مرد میتواند زنش را بزند !

اسلام من به من آموخت که زن ریحانه است 

و مرد وظیفه دارد تمام اسباب راحتی و آسایشش را فراهم کند...!!!


اگر تربیت " غلط "به تو گفت که 

زن عقلش نصف مرد است و نمی تواند به تنهایی در دادگاه شهادت دهد...؛

شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من گفت :

که زن احساسات و عواطفش دوبرابر مرد است و از این رو 

ممکن است در شهادت دادن دچار تزلزل شود...!!!


اگر تربیت " غلط " به تو گفت 

که دیه زن نصف دیه ی مرد است 

چون ارزشش کمتر از مرد است...؛

شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من آموخت که :

 اگر من کشته شوم برای اینکه مادرت در آسایش تو را بزرگ کند 

دیه ی من بیشتر است....!!!


ایرادی اگر هست در مسلمانی ماست 

نه دین اسلام و قرآن و احکام الهی...!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شنبه 17 آبان 1393 ساعت 16:30 http://shendabad-amuz.blogsky.com

این مطلبتون هم عایله مثل همیشه

متشکرم

مهدی چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 23:36 http://catharsis. blog sky.com

سلام خیلی خوب گفتی . لایک شد اساسی .

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد