من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

نوع نگرش

بعد از یک سال و نیم از زمانی که به سن قانونی رسیدم و دیگه می تونستم گواهی نامه بگیرم،یه هفته بعد از ماه رمضون رفتم ثبت نام کردم و استثنائا خوش شانس شدم و به سرعت برق و باد کلاسا پیش رفت.(درحالی که 2تا از دوستام که 1ماه قبل از من ثبت نام کرده بودن،تایم امتحانشون با من هم زمان میشه.)طوری که دوهفته پیش آیین نامه تموم شد و پنج شنبه هم کلاسای عملی آموزش رانندگی تموم میشه.وقتی که برای معاینه چشم رفتم مجبور شدم عینک بگیرم.از وقتی که عینک گرفتم کلا دنیا خیلی واضح شده و قشنگی هاش رو بهتر میبینم.دنیا زشت نیست.این اشکال از نوع نگرش بعضی ماها هست که همه اش پر از ابهام و ناملایمات هست و سرشار از افسردگی.شاید اگه عینکمون رو عوض کنیم و همه چیز شفاف شه،حتی بتونیم یه دوست قدیمی رو بین جمعیت تشخیص بدیم همین شادی کوچیک بهمون انرژی مثبت بده.

امروز با یه دوست داشتم صحبت می کردم،دوتا شکست که با دید خودش خیلی بزرگ بوده تو زندگیش داشته و همین شکستا به جای اینکه باعث درس گرفتنش بشه،اینقدر توی ذهنش از جنبه منفی به قضیه نگاه کرده که دیگه وجود خداو معاد و بهشت و جهنم رو انکار می کنه و به نیستی معتقده،خیلی ناراحت شدم.هرکار کردم قانعش کنم نشد و آخرش به من گفت ساده نگرم.نمی دونم چرا....گاهی باید خیلی مواظب کارا و حرفامون باشیم چون حتی بعضی وقتا با نبودن ما،ایمان بعضیا نابود میشه.

نت درست وحسابی ندارم.همین جا از دوستای عزیزم معذرت خواهی می کنم که یا نمیشه به وبلاگا سر بزنم،یا اگه میام کامنت گذاشتنم شده کار حضرت فیل!!!

زندگیتون سرشار از موفقیت:گل::گل:


بعدا نوشت:امروز عصر که ازم امتحان آخر کلاسا رو گرفتن،برای اولین بار بعد از 10جلسه یه اشتباه انجام دادم.و همان به ثبت رسانیده شد.

یه کتاب زبان اصلی دانلود کردم.70صفحه است.امیدوار می باشم بتونم ترجمه ش کنم.(البته احتمال 90درصد وجود داره که نیمه های راه رهاش کنم.)

بعدا تر نوشت:آیین نامه با یه دونه غلط قبول شدم.

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد تهمتن شندی جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 14:01 http://shendab-amuz.blogsky.com

سلام مهنا خانوم خسته نباشید من سایتمو تو کانی وب حذف کردم چون میخام روی وردپرس کار کنم
شما هم میتونید تو یوگیگ هاست رایگان ثبت کنید و سایتتونو بسازید با تشکر

سلام.مرسی شما هم خسته نباشید.آها.مرسی که گفتین.
من پریروز وقتی کامنتتون رو دیدم به سایتتون اومدم.اما هرکاری کردم نشد که عضو شم

علی پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 10:11 http://ploton.blogsky.com

سلام
موقع قبولی درامتحان رانندگی یه مزه ای داره که جواب هیچ امتحانی نداره انشاالله این مزه رازودتر بچشید

سلام.ان شاالله که بتونم.مرسی

ترجمه کتاب خیلی خوبه، مخصوصا اگه واسه خودت انجام بدی و توی فشار زمانی نباشی واسه تموم شدنش.

اگه بتونی یه برنامه منظم واسش داشته باشی، مثلا روزی نیم ساعت یا روزی 2 صفحه خیلی بهتره، اگه بخوای یه روز مثلا 10 صفحه ترجمه کنی و چند روز ترجمه نکنی، به مشکل بر می خوری. ولی اگه حتی روزی نیم صفحه هم ترجمه کنی ولی یه روند آهسته ولی پیوسته داشته باشی، موفق میشی، حتی کتاب 700 صفحه ای هم میتونی ترجمه کنی.

من میتونم 70 صفحه رو تقریبا تو 10 روز ترجمه کنم، ولی اگه بخوام اونطوری کار کنم، باید 20 روز استراحت کنم که خستگی اون 10 روز از تنم بره.
ولی اگه روزی دو صفحه ترجمه کنم، توی همون یه ماه تموم میشه و خسته نشدم و به کارهای دیگه م هم رسیدم.
( اینا تجربه های من بود، امیدوارم برات مفید بوده باشه دوست خوبم )

واسه خودمه.توی فشار زمانی هم نیستم.فقط ترجیح میدم تا شروع دانشگاه تموم شه،که میشه همون روزی 2صفحه ای که شما گفتین.
درسته.اگه مثلا روزی دو صفحه ترجمه کنم خیلی ماهرتر میشم تا اینکه بخوام یه روز 10صفحه ترجمه کنم،چندروز هیچی.و اون طوری دیگه خسته هم نمیشم
مرسی که تجربه هاتون رو بهم گفتین.چون واقعا نیاز دارم

محمد تهمتن شندی پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 00:41 http://shendabad.vcp.ir


اینم آدرس سایت جدیدمه خوشحال میشم سربزنید و عضو شویدو نظر دهید
چقد طولانی شد ببخشید باسپاس

مهدی چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 09:47 http://catharsis.blogsky.com

اگر اینطوره من هم برم یک عینک بگیرم . شاید اون وقت فکر و افتادن هواپیما و گرونی و صبح تا شب سرکار بودن و خیلی از چیزهای دیگه رو نبینم .
اما در مورد پستت موافقم که نوع نگاه و نگرشمون رو باید اصلاح کنیم

درمورد عینک مثال زدم.خب من چشمم ضعیف بود و می دونستم.اما زیاد بهش اهمیت نمی دادم.و دیگه به تار دیدن اشیا یا کسایی که دور بودن عادت کرده بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد