من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

لذت و زندگی

لذت بردن را در زندگی فراموش کرده ایم !
از گرما می نالیم. از سرما فرار می کنیم. 
در جمع، از شلوغی کلافه می شویم و در خلوت، از تنهایی بغض می کنیم. 
تمام هفته منتظر رسیدن روز تعطیل هستیم و آخر هفته هم بی حوصلگی تقصیر غروب جمعه است و بس!
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﺎﻥ ﺭﺍﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ:
ﻣﺪﺭﺳﻪ.. ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ .. ﮐﺎﺭ..
ﺣﺘﯽ ﺩﺭﺳﻔﺮﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﻣﯽ ﺍﻧﺪﯾﺸﯿﻢ ﺑﺪﻭﻥ ﻟﺬﺕ ﺍﺯ ﻣﺴﯿﺮ!
ﻏﺎﻓﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻫﻤﺎﻥ ﻟﺤﻈﺎﺗﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﯿﻢ ﺑﮕﺬﺭﻧﺪ
آیاﻣﺸﮑﻞ ﻣﺎ ﺩﺭﻓﻬﻢ ﺯﻧﺪﮔﯿﺴﺖ؟
نظرات 7 + ارسال نظر
نادم سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 15:32 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

کنارخیابان ایستاده بودم باخودم به مدل های ماشین هاوگرفتاریام فکرمیکردم. امبولانسی ازکنارم ردشد که روش نوشته بود فکرش رانکن اخرش مسافرخودمی.......

ان شاالله که همه بعد از رسیدن به تمام خواسته هاشون و جایی که دوس دارن مسافرش شن.(همون بعداز 120سال)

محمدتهمتن شندی دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 00:08

سلام من آدرس وبمو به http://shendabad-amuz.blogsky.com
تغییر دادم ممنون میشم آدرس پیوند منو تغیربدین

بله چشم
تغییر دادم

نمی نویسم ..... چون می دانم هیچ گاه نوشته هایم را نمی خوانی! حرف نمی زنم .... چون می دانم هیچ گاه حرف هایم را نمی فهمی! نگاهت نمی کنم ...... چون تو اصلاً نگاهم را نمی بینی! صدایت نمی زنم ..... زیرا اشک های من برای تو بی فایده است! فقط می خندم ...... چون تو در هر صورت می گویی من دیوانه ام

بهاره جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 03:36 http://girlblond.blogsky.com

سرانجام روزی به حکمت همه اتفاقات زندگیتان پی خواهید برد..
پس فعلا به تمام سردرگمی ها بخندید
از میان اشکها و سختی ها لبخند بزنید
و همواره به خودتان یاد آوری کنید پشت هر اتفاقی دلیلی نهفته است..
ناراحت نباش
دیروز هم ناراحت بودی و سختگیر اما سودی نداشت!
هزار بار هم که ناراحت باشی و سخت بگیری سودی ندارد
پس با خدا شاد باش و آسوده خاطر

خیلی قشنگ گفتی عزیزم

علی چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 23:51 http://ploton.blogsky.com

سلام
انسان آفریده شده درسختیها آبدیده بشه دربیماریهاوسختیهاامتحان تابندگی ادم وتقواودرجه ایمانش معلوم بشه وبرداشت ماغلطه که همش دنبال راحتی وخوش گذرانی هستیم

سلام.
اما همه چیز باید در حد تعادل باشه.این لذت های ساده ای که تو این پست درباره زندگی گفته شده،هیچ تضادی با داشتن تقوا و قبولی تو امتحانای خدا نداره.
بهتره یه نگاه به آدمای اطرافمون بکنیم:چند نفر از آدما واقعا از زندگی دنیاشون لذت می برن؟؟
یه خانواده میشناسم،3تا بچه معلول دارن،3تا سالم.اما اگه زن خونواده رو ببینی میگی از این آدم شادتر هیچکس نیست.اما صبر و ایمانش هم از همه بهتره

محمد تهمتن شندی چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 00:31 http://shendabadamuz.blogsky.com

باز هم عالی بود
خسته نباشید

مرسی.شما هم خسته نباشید

مهدی سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 16:32 http://catharsis.blogsky.com

خیلی خوب گفتی و لایک کردم اساسی ولی اجازه بده ایرادی به پستت بگیرم و اون جمله ی اول مطلبت بود . ایراد اینجاست که همیشه نباید کسی بیاید و به ما یاد بدهد . اتفاقا در جمله ی پایانی صحبت از فهم کردی که مقوله یی ذاتیست و جدای از یادگرفتن است .

باشه.پس یه جمله بهتر به جای جمله اول میذارم
مرسی که به بهتر شدن نوشته ها کمک می کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد