من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

گاندی خطاب به نامزدش

خوب من! هنر در فاصله هاست...

زیاد نزدیک به هم می سوزیم و زیاد دور از هم یخ می زنیم.

تو نباید آن کسی باشی که من می خواهم و من نباید کسی باشم که تو می خواهی.

کسی که تو می خواهی از من بسازی، یا کمبودهایت هستند، یا آرزوهایت.

من باید بهترین خودم باشم برای تو و تو باید بهترین خودت باشی و بشوی برای من. خوب من، هنر عشق در پیوند تفاوت هاست و معجزه اش ، نادیده گرفتن کمبودها....

زندگی است دیگر.

همیشه که همه رنگ هایش جور نیست.

همه سازهایش کوک نیست.

باید یاد گرفت با هر سازش رقصید،حتی با ناکوک ترین ناکوکش.

اصلا رنگ و رقص و ساز و کوکش را فراموش کن،حواست باشد به این روزهایی که دیگر بر نمی گردد.

به فرصت هایی که مثل باد می آیند و می روند و همیشگی نیستند.به این سالها که به سرعت برق گذشتند.

به جوانی که رفت، میانسالی که می رود. حواست باشد به کوتاهی زندگی.

به زمستانی که رفت، بهاری که دارد تمام می شود کم کم.

ریز ریز ، آرام آرام، نم نمک...

زندگی به همین آسانی می گذرد.

ابر های آسمان گاهی می بارد، گاهی هم صاف است ، بدون ابر ، بدون بارندگی.


امروز از صبح هوا ابری بود و گاهی هم یه نم نم بارون داشتیم،هوای خنکی هست الان،واقعا تو تابستون یکم عجیبه!!!!!

آسمون دلتون همیشه آفتابی و بهاری


نظرات 10 + ارسال نظر
rainbow پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 17:28 http://rainbow.mkh

Kheiili ghashang bud

مرسی عزیزم

علی سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 18:55 http://ploton.blogsky.com

حتی گاندی هم به مسئله ایرانیهارسیده بودکه..
دوری ودوستی
جالب بود حظ کردم

مرسی

سکوت سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 12:12 http://www.sokoot-.blogfa.com

گاندی تفکرات به این مثبتی داشته که شده گاندی.
واقعا" گاهی اگه آدم علامه دهر هم باشه ولی تفکراتش منفی باشه به جایی نخواهد رسید

بله،نصف نرسیدن های ما به خاطر تفکرات منفیمون هست
مرسی که اومدین

مرضیه دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 12:53

سلام مهنای عزیز
متن فوق العاده ای بود ممنون .

خواهش می کنم عزیزم.مرسی اومدی

خدایا آنقدر خرابم که هیچ مرهمی آرامم نمیکند.مرا در آغوش خود بگیر،دلم آرامشی خدایی میخواهد…

بهاره شنبه 14 تیر 1393 ساعت 03:51 http://girlblond.blogsky.com

عالی بود مهنای گلم این متن.
یک دنیا تشکر

خواهش میکنم عزیزم

مهدی جمعه 13 تیر 1393 ساعت 23:15 http://catharsis.blogsky.com

خیلی زیبا بود . مرسی .

خواهش میکنم.

اگر قبول میکنید یکدیگر را پیوند قرار دهیم؟

باشه،لینکتون کردم

کاش میشد سرنوشت را از سرنوشت
بازهم پرتلاش
خسته نباشید

مرسی،سلامت باشید

خدیا اگر بخواهم از حال و روز خویش بگویم ، باید در انتظار باران اشکهایت باشم ، تا بدانی عشقی که آفریده ای و احساساتش به چه روزی افتاده ، مثل این است که برگ سبزی از شاخه اش بر روی زمین افتاده و همه بر روی آن پا میگذارند و یک برگ خشکیده همچنان بر روی شاخه اش مانده . . .!

خدایا در این چند صباح باقی مانده از این زندگی بی محبت و پوچ ، هوای عاشقان را داشته باش . . .

ان شاالله هر عاشقی اگر صلاح باشه به عشقش برسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد