من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

قورباغه را قورت بده!


از قدیم گفته اند اگر اولی کاری که باید هر روز صبح انجام بدهی این باشد که قورباغه زنده ای را قورت بدهی در بقیه روز خیالت راحت خواهد بود که سخت ترین و بدترین اتفاقی را که ممکن است در تمام روز برایت پیش بیاید پشت سر گذاشته ای.
قورباغه شما در واقع بزرگ ترین و مهم ترین کاری است که باید انجام بدهید. همان کاری که اگر الان فکری به حالش نکنید به احتمال زیاد همین برای انجام آن تنبلی خواهید کرد. ضمناً کار مورد نظر همان کاری است که انجام آ ن حاضر می تواند بیشترین تاثیر مثبت را در زندگی شما بگذرنید.قدیمی ها همچنین گفته اند: اگر قرار است دو تا قورباغه را بخوری اول یکی را که بزرگ، سخت تر و مهم تر است انجام بدهید. خود را موظف کنید که بلافاصله دست به کار شوید و آنقدر مداومت به خرج دهید تا کار را به اتمام برسانید پیش از آنکه دست به انجام کار دیگری بزنید.به این کار مثل یک امتحان فکر کنید و با آن مثل یک مبارزه فردی روبرو شوید در برابر این وسوسه که اول کارهای آسان تر را انجام دهید مقاومت کنید.مدام به خودتان یادآوری کنید که مهم ترین تصمیمی که هر روز می گیرید این است که اول چه کاری را انجام بدهید و بعد از آن به چه کاری مشغول بشوید البته اگر کار اول را به انجام برسانید.


حرف آخر این است: اگر باید قورباغه زنده ای را بخوری هیچ فایده ای ندارد که مدت زیادی بنشینی و به آن نگاه کنی

نظرات 2 + ارسال نظر
مرضیه جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 00:37

در واقع از هزار تصمیم یک عمل بهتر است

ولی خودمونیم حتی فکر کردن بهش هم حال آدمو بهم میزنه:

من بزرگترین مشکلم همین خوردن قرباغه هست،
هفته دیگه امتحان دارم.اما نمی تونم قورباغه رو بخورم
مرسی

khatere hastam پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 00:09

قورباغه زنده زنده خوردن هم مصیبتیه به خداااا

ایییییی.کلا قورباغه موجود چندشیه.اما اگه مجبور باشیم می خوریم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد