من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من زانو نمی زنم

گیـرم کـه باخته امـ ...

،اما کسـی جرات ندارد به مـن دسـت بزند یا از صفـحه بازی بیـرونمـ بیاندازد..

شوخی کـه نیـست...

مــن شاه شـطرنـجمـ !

تـخریب می کنمـ آنـچه را که نمـی توانمـ باب مـیلمـ بسـازمـ...

آرزو طلـب نمـی کنمـ...

آرزو مـی سازمـ !

لزومـی ندارد من همانی باشمـ کـه تو فکر میـکنـی..

مـن همـانی امـ که حتـی فکرش را هـم نمـی توانـی بکنـی...

زانو نمـی زنـمـ  !

حتـی اگـر سـقف آسمـان کوتاه تر از قد مـن باشد !

زانـو نمـی زنم !

ـ حتـی اگر تمـام مردم دنیا روی زانوهایشـان راه بروند !

مــن زانو نمــی زنـمـ ...

نظرات 3 + ارسال نظر
بادبادک باز شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 00:37 http://kites-season.blogsky.com/

بسیار زیبا :)

مرسی

گمشده در هارمونی دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 13:53 http://lostinharmony.blogsky.com/

khatere hastam یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 22:01

متن بسیــــــــــار زیباییه امیدوارم همیشه شاه پیروز شطرنج زندگیت باشی و هیچگاه به زانو در نیای

متشکرم
وامیدوارم همه کسانی که آرمانهای بزرگی واسه خودشون تو زندگی دارن با وجود تمام سختی ها مجبور به زانو زدن نشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد