من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

بدون عنوان2

و بالاخره نمره های شعر وارد کارنامه شد..استاد محترم لطف نمودند لیست رو گذاشتن جلوشون و از اول تا آخرش به جز 3 4 نفر دیگه به همه 10 داده.تاحالا 10نگرفته بودم که اونم دیگه گرفتم. باز خداروشکر که استاد معتقد بود شعر واسه رشته ما اضافی هست و همه رو حتی با همین 10 پاس کرد، وگرنه مجبور بودیم ترم های بعد دوباره این درس رو بگیریم.(خدایا این استادای معده ای رو از ما نگیر)

دیشب یکی از دوستایی که توراهنمایی با هم همکلاس بودیم رو پیدا کردم. واقعا واسه ش خوشحال شدم که تو زمینه شعرش به حدی پیشرفت کرده که حالا دیگه آموزش میده و همچنین اگه جراح قلب نشد ولی الان داره تو رشته مهندسی پزشکی تحصیل می کنه...

دیگه اینکه....

کاش ما آدما گاهی اوقات به جای اینکه به خاطر قضاوت کورکورانه خودمون راجع به یه مسئله یا یه گروه کلا چشمامون رو ببندیم و منطق رو بذاریم کنار، یکم واقع بینانه فکر می کردیم و جنبه های خوب اون رو هم در نظر می گرفتیم. هیچ چیز و هیچ کس بد مطلق نیست. چرا ماها اگه دیدیم یه نفر یه کار اشتباهی رو انجام میده به این فکر نمی کنیم که اولین کسی که از این اشتباه رنج می بره، خود فاعل فعل هست. هرچقدرم که بخواد تظاهر بکنه که به بد بودنش افتخار می کنه... آفریننده تمام کائنات خداست پس همه ذات خدایی دارن، همون مریضای گناهکار اگه به صدایی که از همون اعماق و ته ته وجودشون به گوش می رسه دقت کنن میبینن اونا هم ظرفیت خوب بودن رو داشتن...

نذاریم روحمون سیاه شه. چون سیاهی همه چی رو توی وجود خودش حل می کنه.اگه سیاه باشی خیلی راحت می تونی هزار رنگ توی خودت داشته باشی و بقیه فقط سیاهیتو میبینن. .ولی سفید بودنه که سخته.سفیدی یه رنگیه. اگه بتونی سفیدیتو نگه داری هنر کردی وگرنه سیاهی رو که همه می تونن.

نظرات 7 + ارسال نظر
امین جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 21:47 http://pll.blogsky.com

سلام خوبی مهنایی
ببخشید چند وقته سر نزدم وبت
کلا وب هیچ کدوم از بچه ها نیومدم
فقط میام وبو چک میکنم
میرم فیسبوک و اینستاگرام همین

سلام
خواهش می کنم. منم این چندروز اصلا نتونستم بیام و امشب به وبلاگ همه رفتم و کامنت گذاشتم

امیر شعبانیان شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 20:58 http://postiveenergy.blogsky.com

سلام از این که چند وقتی غیبت داشتم ببخشید به خاطر لطفی که می کنید و من و وبلاگم رو فراموش نکردید و نظر میدید خیلی خوشحالم به خصوص به خاطر انرژی که می تونم به شما و سایر دوستان بدم خیلی شادم

سلام. واقعا کارتون ستودنیه، خیلی وقتا شده که پست ها اون تاثیر زیادی رو که در اون زمان نیاز داشتم گذاشتن. ممنونم

امین پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 03:05

سلام مهنایی خوبی
همین یه کامنت از تو به دستم رسید

ا، تایید شداا. حتما قاط زده

me چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 14:44 http://kajeshisheei.blogsky.com

ابجی گلی جواب کامنتهات رو نوشتم. :-)

اوکی عزیزدلم. الان میام

me سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 01:33 http://kajeshisheei.blogsky.com

سلام آبجی مهنا خوبی؟چه خبر؟
آبجی تو این شبا خیلی دعام کنیا
یاعلی

سلام فهیمه جون.مرسی عزیزم تو خوبی؟
چشم حتما.توهم میون دعاهات منو یادت نره

محمد سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 00:18 http://shendabad-amuz.blogsky.com

سلام طاعات و عبادات قبول
در ضمن تبریک به خاطر پاس کردن این ترمتون

سلام. قبول حق باشه.همچنین طاعات شما هم قبول باشه
واقعا هم این ترم پاس شدنم تبریک لازم داره.مرسی

me جمعه 12 تیر 1394 ساعت 14:23 http://kajeshisheei.blogsky.com

سلام ابجی گلم.خوبی؟
دقیقا حرفات درسته.کاش اینو بفهمیم که همه ذات خدایی دارن.اما خب بعضی ها این ذات رو تو خودشون نابود کردن.مثلا داعشیا

سلام عزیزم.مرسی توخوبی؟
به نظر من نابود نمیشه.فقط خود آدما نادیده می گیرن و گاهی به کل کنار می ذارنش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد