من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

دل دل خوش

الان دقیقا تو همون پوزیشن و موقعیتی هستم که دوسش دارم... شبه.ساکته. هندزفری تو گوشم و فقط یه آهنگ تکرار میشه.

سحر .دختری که اگه وجودش خیالی نبود حداقل مطمئنم داستانش خیالی بود. داستانی که به واسطه حضورش حق انتخاب از من گرفته شد.

نادیده گرفته شدم.. چون نادیده گرفتم..

دیر به خودم اومدم...

کاش زندگی یه حا واسه دور زدن داشت. چون دقیقا از یه جایی به بعد دیگه انگیزه ای نداری ولی مجبور به ادامه هستی

نمی دونم هدفم چیه..نمی دونم واسه چی اینقدر تلاش می کنم تا موفق بشم... آخرش که چی؟که یه افرادی مثل سامو وقتی دیدن از اونا بهتری سعی کنن سر از کارات در بیارن همه جا با حرفاشون بخوان شخصیتتو تخریب کنن؟

تلاش کنم.. دکترا بگیرم که چی؟ که بازم یکی از نزدیکترین افراد زندگیم بخواد بهم بگه این چیزا رو دیگه همه دارن و اصلا مهم نیست..

که یه بنده خدا فقط به خاطر ترجمه یه کتاب رابطه ش رو باهات بهتر کنه؟..

به خودم میگم بابا بیخیال، به بقیه چی کار داری؟ فقط به خودت فک کن.. دلت راضی بشه.. بسه...

خودم دلمو به این چیزا عادت دادم تا با این چیزا قانع و راضی باشه. با بهترین ها..

وگرنه اونوفتا دل من با یه لیوان نسکافه و یه عصر پاییزی دنیا رو داشت...

الان چند وقته به خاطر دلم نسکافه نخوردم؟ ...

امروز تو اینستا یه جمله در مورد دی ماهی ها خوندم: یه دی ماهی نمی دونه چرا..اما حتما باید موفق باشه

چند شب پیش که خیلی دلم گرفته بود.. وقتی دیدم جز یه نفر (زهره) هیشکی رو ندارم که باهاش حرف بزنم دلم واسه خودم سوخت.. چون به اونم نمی تونستم زنگ بزنم...

نهایت کاری که تونستم بکنم این بود که یه کتاب از ترم قبل بردارم و هی پرت کنم به دیوار.پری هم وقتی دیوونه بازیمو دید خوشش اومد و باهام همراه شد.


:: نوشتن این پست یه ساعت طول کشید...

:: این روزا خودم خیلی داره بدقلقی می کنه... باید تکلیفمو باهاش مشخص کنم.



نظرات 5 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 23:40 http://pll.blogsky.com

سلام مجدد خواهر مهنای عزیز
اینستاگرام رو دانلود کردم هر کاری کردم نشد عکس اپلود بکنم
ولی میتونم لایک بکنم
ادرس بده یا ادرس بزارم
مهنا بفرما این منم
گذرت افتاد اونجا یه کاریش کن
instagram.com/amin.av.69
هووووم ادد بفرمایید دنبال بکنم عکسهات رو ببینم چطورین
هووووووم اهل عکاسی هم هستی پس
میگما مترجمی میخونی
این ترم چه بدبختی کشیدیم ما همه که واسه زبان تخصصی هر جلسه یک صفحه متن رو میگفت ترجمه کنید نه با مترجم معنی درست در میومد و نه با نت و گوگل ترنسلت
آخه چرا من تو رو زودتر از اینا کشف نکردم مهنا اخه چرا
هر بارم میپرسید کلمه و میگفت یک پاراگراف رو بخونی و ترجمه بکنی که 1 نمره بهت بده 3 بار میپرسید که 3 نمره میان ترم بگیری و 3 نمره هم میان ترمش بود
پایان ترم هم 4 تا پارگراف داده بود هز کدوم 6 یا 7 خط یا بیشتر و 16 تا کلمه واسه معنی
نمره امتحانم شد 19 و 75 صدم
خخخخخخ
همه میگفتن سخت گیره استاد واقعنم بود هااااااا
میانه هم باهاش داشتن اکثر بچه ها رو انداخت
بعضی ها هم زبان رو افتادن و هم میانه رو
استاد خانم بود
شانش اوردم میانه رو نگرفته بودم
الان تابستون میگیرمش
و گرنه بیچاره شده بودم باهاش
میانه الان کلاسش 24 نفر ظرفیت داره
حداقل 15 تا رو انداخته کلی هم گرفتنش واسه معرفی به استاد راحت 25 یا 30 نفر رو انداخته از درسش
موقع امتحانش بچه ها بعد از 2 ساعت و نیم اومدن بیرون

برای ترجمه کردن گوگل ترنسلیت که اصلا به درد نمی خوره. شاید به زور 20 30 درصد ترجمه هاش درست باشه.
نمی تونم این استادای تخصصی رو که زبان تخصصی رو برمی دارن و نمره هم کم میدن درک کنم. چون توی یه درس مثل زبان مردم دو دسته ان. یا خوبن. یا بد. حد وسط ندارن.
ازخصوصیات بارز من همینه که دیر کشف میشم
چرا این 0.25 رو نداد؟؟؟؟!!!!
معمولا استادای خانوم کمتر از استادای آقا نمره میدن.
از خدا واسه ت طلب صبر می کنم تاین ترم تابستون
آی دی اینستای من اسم شناسنامه ایم هست. فقط یه m بعد از اسمه گذاشتم. هرکی امشب فالوت کرد بدون منم
تاحالای عکسای خودمو نذاشتم. همه انرژی مثبتی هستن.

امین پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 02:33 http://pll.blogsky.com

سلام مهنای عزیز
با هزار زور دوباره تونستم همون حساب رو رمزش رو تغییر بدم و واردش بشم این چند روزم رفتم سر زدم اینستاگرام
لایک کردم عکسهای دخملا رو
میخواستم عکس اپلود بکنم توش پیجم ولی با سیستم جایی نداشت که بتون میانکار رو بکنم یا باید به دستگاه اندرویدی باشه یا باید نرم افزار اینستاگرام نصب باشه
امشب یعنی یه چند دقیقه دیگه بعد از دانلود شدن سریال teen wolf برنامه اش رو دانلود میکنم واسه کامپیوتر ببینم میشه عکسی بزارم یا نه
من هر شب برنامه دانلود دارم اکثرا هم سریال
از تفریحات سالم من تماشای سریاله
میگم چقدر مرموزی تو مهنا ...اسمهای رمزی شما دو تا منو کشت
سریال نگاه میکنی
میتونی سریال پریتی لیتل لایرز رو گیر بیاری و نگاه کنی
سریال مرموزانه و راز آلودیه و مناسب دخترا هم هست
فکر کنم خودت رو جز یکی از شخصیت های اصلی سریال ببینی
خیلی باحاله , باور کن عاشق سریال میشی
من که عاشقشم , دیوانه کننده اس
pretty little liars
الان فصل ششم سریال داره پخش میشه
یک فصل دیگه ازش میاد و فصل 7 اخریه فصل این سریال

ا. چ خوب! پس بیا عکسایی که من گذاشتمم لایک کن.
من مرموزم؟
زیاد اهل فیلم دیدن نیستم. یعنی خیلی کم پیش میاد فیلم ببینم.همون تی وی هم شاید سالی 3.4 بار بیشتر نبینم
اما این فیلمی که گفتی رو حتما دانلودش می کنم و میبینم.ببینم شخصیتم چه مدلیه
بزرگترین سرگرمی من نت گردی( یعنی پی سی) و گوشی.همین!

me شنبه 6 تیر 1394 ساعت 16:28 http://kajeshisheei.blogsky.com

ابجی باز خوش بحالت همین یه نفر رو داری باهاش درددل کنی من که همین یه نفر رو هم ندارم.و دوستای حسود که شدیدا اهل رقابتن هم اطرافم زیادن.کسی که میخواد توی هر شرایطی منو بشکنه

آره..دارمش.. ولی معمولا بیشتر اون میگه و من گوش می کنم
دوست 10 ساله هستیم.
از این دوستای حسود که میگی یه دونه ش واسه کل زندگی آدم بسه...
اشکال نداره عزیزدلم. خیلی سخته ولی بالاخره همه چی تموم میشه

me شنبه 6 تیر 1394 ساعت 16:26 http://kajeshisheei.blogsky.com

ابجی پروفایلمو فعال کردم.جواب سوالاتم تو وبم نوشتم گلم.

مچکرم. رشته خوبی رو می خوای.

نیلوفر پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 07:20 http://niloofar787.mihanblog.com/

سلام سلام خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم موفق باشین
9561

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد