من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

خوددرگیری مزمن

اگه قدرتشو داشتم... یه فندک برمی داشتم و با یه شعله تکلیف خودم رو با این افکار ناخونده نجات می دادم. آدم از آینده اصلا خبر نداره و دقیقا خیلی بده که یه نفر یه مدت توی گوشت یه سری حرفا رو مدااام بخونه تا یه مسئله ای رو بهت ثابت کنه و بعد از یه مدت  وقتی اون مسئله جذابیت واهمیتش رو واسه اون از دست داد،اگه بحثش رو پیش کشیدی حتی بهت اجازه صحبت در موردش رو هم نده،به چه دلیل؟چون دیگه دوست نداره! معمولا ما آدما همینطوری هستیم،وقتی که خودمون میخایم دنیا هم باید بخواد،اما اگه ما نخوایم با هزار دلیل و برهان هم قانع نمیشیم.خدایا ببخشید اینو میگم،اما فک کنم خودتم از رفتار بعضی بنده هات تعجب می کنی،منظورم همونایی هستن که یه نوع خوددرگیری مزمن تووجودشونه و ازش خبر ندارن،می دونن یه اشکال از نوع روحیش دارن اما نمی دونن چیه،و طوری وانمود می کنن که انگار همه چیز دقیقا سرجای خودشونه.نمی دونم.. شایدم می بینن کاری از دستشون برنمیاد،خودشون رو به بی خیالی می زنن.

یه سوال...این طور مواقع واقعا باید چی کار کرد؟ یعنی گذر زمان تنها راه حل مسئله هست؟

::دلم یه تغییر بزرگ می خواد،از نوع خوشحال کننده ش...!


:: never mind I,ll find someone like you, I wish nothing but the best for you two...(adele)a

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 08:50 http://catharsis.blogsky.com

دوست خوبم خدا رو شکر کن که تجربه کردی این اتفاق رو . همیشه فرصت تجربه نداری .
موفق باشید

نمی دونم والا
ممنونم

امین شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 02:05 http://pll.blogsky.com

سلام مهنای عزیز
چی شده , مشکل چیه هوم که این حرفو میزنی
من از این خوددرگیری ها و فکر های الکی و منفی زیاد دارم
اعصابمم داغون میشه با این افکارا
چکار کنم دیگه بخاطر یه سری واقعیت های تلخ و دیگران هست اینطوری ذهنم مشغوله دیگه

سلام
دقیقا همینطوره، به خاطر یه سری واقعیتایی که وجود دارن و نمیشه از اونا فرار کرد گاهی اوقات که آدم می خواد به ذهنش استراحت بده یه فکرایی به دهن هجوم میارن و ذهن چیزایی رو به چالش می کشه که در مورد اونها به هیچ نتیجه ای نمیشه رسید
جالبه،همین امشب از وبلاگ بادبادک باز به وبلاگ شما اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد