من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

رضا برضائک

سلام

تاحالا به نعمتایی که خدا بهتون داده فک کردین؟

خیلی از ماها ممکنه هرروز از زندگیمون و یکنواختیش اه و ناله کنیم.اما همین زندگی مثلا یکنواخت آرزوی خیلی ها هست.ممکنه حتی یه نفر به اون آدمی که دست یا پا نداره هم غبطه ببره و آرزو کنه کاش به جای اون بود.نقص ظاهر رو داشت،اما دلش خوش بود.آرامش توی زندگی طوری هست که خیلی از ما قدرش رو نمی دونیم.قدرش رو نمی دونیم تا زمانی که در معرض خطر قرار بگیره.و وقتی که توی موقعیت خطرناک باشه اون وقت تازه پس از مدت ها یاد خدا می افتیم و دست به دامان ائمه میشیم تا پیش خدا شفاعتمون کنن تا خدا آرامشمون رو ازمون نگیره.

به نظر من آرامشم مثل سلامتی هست.مثل یه تاج می مونه که فقط کسانی که اون رو ندارن می تونن ببیننش.

گاهی دلمون از دعواهایی می گیره که توی زندگی همه هست.گاهی با یه شکست کوجولو فک می کنیم که دیگه دنیا به آخر رسیده و بدتر از این دیگه نمی تونه اتفاق بیفته. اما هنوز خیلی بدترها وجود دارن.

گاهی وقتی یه اتفاق ناگوار تو زندگیمون می افته به خدا میگیم: خدایا... چرا من؟

ولی... باید فک کنم،چرا من نه؟ مگه من چه برتری نسبت به بقیه دارم که هیچ شکستی نباید داشته؟تفاوت من با بقیه چیه؟ خیلی وقتا این اتفاقای ناگوار همه شون یه تلنگرن.خدا می زنه به شونه هامون و میگه: بنده من، حواست به من بالایی هم هست؟ یا دنیا غرقت کرده؟

اولین شنبه از آخرین هفته سال 93، وقتی می خواستم نماز مغرب بخونم، از شرایط و اوضاع خسته شه بودم، وقتی چادر رو می پوشیدم از ته دلم دعا کردم،دعای لحظه تحویل سال رو خوندم...مرغ آمین فوری آمین گفت.به 24ساعت نرسید که...

خدایا منو ببخش.بنده بدی بودم.قدر نعمتایی که بهم دادی رو ندونستم.

خدایا.. به خاطر همه نعمتایی که بالطف و مهربونیت به من دادی شکر.هیچوقت تنهام نذار و دستمو ول نکن.حتی به اندازه یه چشم به هم زدن

الحمدلله رب العالمین.

http://bayanbox.ir/view/4482462472762397592/14005-887916427908967-5236127411048646017-n.jpg

نظرات 6 + ارسال نظر
h.m پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 19:04 http://yehoyi808.blogfa.com

دوست عزیز خبر بدین دیه
شمام لینک شدین
منتظر حضور پرنگتونم هستم

من اگه کلاس داشته باشم معمولا فرصت زیادی واسه نت ندارم
ولی حتما میام

h.m یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 15:31 http://yehoyi808.blogfa.com/

سلام وبتون قشنگه
ممنون میشم به منم سر بزنین و برا پستام کامنت بدین
نظرتونم با تبادل لینک چیه؟؟خبرم کنین

سلام.مرسی
چشم.حتما سر می زنم.
لینک شدین

محمد پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 22:07 http://shendabad-amuz.blogsky.com

روز مادر و روز زن مبارک

ولادت حضرت فاطمه مبارک

محمد یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 22:30 http://shendabad-amuz.blogsky.com

سلام مهنا خانوم چه عجب آپ کردین
راستی قالب جدید مبارک

سلام.راستش یه مدت نه وقت داشتم،هم اینکه یه سری مسائل پیش اومده بود
مرسی

مرضیه یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 18:35

سلام عزیزم
سال نو مبارک
خوش حالم برات که به این نتیجه خوب رسیدی

سلام مرضیه جون.سال نو توهم مبارک
آره.ولی تاوانش خوب نبود

مهدی شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 22:32 http://catharsis.blogsky.com

سلام و سال نوت مبارک

سلام.سال نو شماهم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد