من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

دوستان خوب مجازی

به گمانم 

بزرگترین دارایی زندگی آدمیزاد، 

همین دوست های دیده و نادیده هستند...

همین دوست هایی که برایت پیغام می گذارند...

که اعلام می کنند حواسشان به تو هست... 

همین دوست ها که با دو سه خط پیغام نشان می دهند چقدر دلشان پی تو ، 

دل تو و درد توست...

که چقدر خوب تو را می خوانند...

همین دوست ها که پیگیرند,

که نباشی دلگیرند

همین دوست ها که دلتنگت می شوند و بی مقدمه برایت می نویسند...

وقت هایی دو سه خط شعر می فرستند...

که بدانی خودت...وجودت...خوب بودن حال و احوالت برای کسی مهم است...

آدمیزاد چه دلخوش می شود گاهی،

با همین دو سه خط نوشته...

دو سه خط پیغام،از دوستی


حس شیرینیست که بدانی بودنت برای کسی اهمیت دارد، 

نبودن ات کسی را غمگین میکند...

وقت هایی هست 

که می فهمی حتی اگر دلت پُر درد است، 

باید بخندی و شاد باشی، 

تا دوستت را غمگین نکنی...

خواستم بگویم که چقدر این دارایی های زندگی ام، 

این دوستان ِ دیده و نادیده، برایم پُر ارزش ند...

که چقدر خوب است دارمشان...

تقدیم به دوستان خوبم

نظرات 4 + ارسال نظر
بهاره چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 18:57 http://girlblond.blogsky.com

الهی قربونت بشم مهنای نازنینم ما هم از داشتن تو خوشحالیم و ممنون..
واقعا دوستی همه مدلش خوبه

خدا نکنه عزیز دلم.اره.دوست خوب بهترینه.
مرسی که اومدی

محمد سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 23:25 http://shendabad-amuz.blogsky.com

دیدین میشه

آره.امشب برعکس همیشه تو وبلاگ همه تونستم کامنت بذارم

دنیای بی‌نهایت‌ها سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 23:09 http://infinityworld.blogsky.com/

مرسی

خواهش

مهدی سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 09:00 http://catharsis.blogsky.com

با وجودی که از دنیای مجازی خوشم نمیاومد و به اصرار دوستان وبلاگم رو راه اندازی کردم ، وقتی به همین نتیجه رسیدم خیلی حال کردم و اینبار با نوع دیگه یی و نگاهی جدی تر وبلاگ نویسی کردم .
راستی مطمئن باش مخاطبت با دوبار سر زدن بهت میفهمه که کی هستی . پس اگر دوستانی پیدا کردی که سراغت رو میگیرند نتیجه ی خوبی خودته .

دوستای مجازی،فقط به خاطر خود آدم باهاش هستن.دوستیشون به خاطر کسب منفعت نیست.اینو خیلی دوس دارم.من روزی که وبلاگمو ساختم،از وبلاگ خاطره خانوم خیلی خوشم اومده بود.اگرچه الان دیگه نیستن.ولی به وسیله وبلاگ ایشون با افراد خییلیی خوبی مثل شما آشنا شدم.
مرسی.اما نتیجه خوبی اون فرد هم هست که واسه من این ارزش رو قایل هست که سراغمو بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد