من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

درخت و هیزم شکن

سیاه پوشیده بود، به جنگل آمد... من هم استوار بودم و تنومند! من راانتخاب کرد... 


دستی به تنه و شاخه هایم کشید، تبرش را در آورد و زدو زد... محکم و محکم تر…


به خودم میبالیدم، دیگرنمیخواستم درخت باشم، آینده ی خوبی در انتظارم بود. 


میتوانستم یک قایق باشم، شاید هم چیز بهتری...


درد ضربه هایش بیشتر می شد و من هم به امید روزهای بهتر توجهی به آن نمیکردم…


اما ناگهان چشمش به درخت دیگری افتاد، شاید او تنومند تر بود، شاید هم نه! اما حداقل به نظر مرد تبر به دست آن درخت چوب بهتری داشت، شاید هم زود از من سیرشده بود و دیگر جلوه ی برایش نداشتم، 


مرا رها کرد با زخم هایم، واو را برد...


من نه دیگر درخت بودم، نه تخته سیاه مدرسه، نه عصایی برای پیرمرد و نه قایق و... خشک شدم...


میگویند این رسم شما انسانهاست، قبل از آن که مطمئن شوید انتخاب میکنید و وقتی با ضربه هایتان طرف مقابل را آزار می دهید او را به حال خودش رهامیکنید!


ای انسان تا مطمئن نشدی تبر نزن! تا مطمئن نشدی، احساس نریز... دیگری زخمی می شود... خشک می شود!

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 10:45 http://shendabad-amuz.blogsky.com

چرا میشه باید صبر کنید تا وبلاگ کامل loadبشه بعد بزارید
خیلی ممنون میگم نیستین!!!

باشه.میذارم کامل لود شه.امیدوارم بتونم بذارم

محمد دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 22:23 http://shendabad-amuz.blogsky.com

عالی مثل همیشه

مرسی
چند روزه هروقت.میخام تو وبااگ شما کامنت بذارم اصلا تایید نمیشه

مهدی دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 08:43 http://catharsis.blogsky.com

نکته یی رو گوشزد کردی که اگرچه ساده ست ولی دنیایی معنی داره .
من سوژه های دم دستی رو که فقط نوع نگاه خاص تعبیری تازه خلق میکنه رو دوست دارم .
موفق باشی .

رسم بیشتر آدما اینطوریه.
مرسی.و ممنونم از حضور همیشگیتون

علی یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 21:39 http://ploton.blogsky.com

سلام
دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم هرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد