من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

دوراهی

گاهی وقتا ما آدما تو یه زمانای خاصی فرصت انجام یه کاری رو داریم .اما اگه ارزش واقعی و مزیت هایی که بعد از انجام اون کار گیرمون میاد رو ندونیم ممکنه که در انجام کار کوتاهی کنیم و اون رو به بعد موکول کنیم بعد یهو به خودمون بیایم و ببینیم که ای وای...زمان از دست رفت و ما هم کاری نکردیم.حالت بدتری که می تونه وجود داشته باشه وقتی هست که حتی بعد از اتمام وقت هنوز هم تو جهل خودمون باقی مونده باشیم و عمق شاید فاجعه رو درک نکنیم.این طور وقتا دیگه هیچ کاری نمیشه انجام داد.زمانی می فهمیم چی شده که دیگه حیلی دیره ،اگر هم بشه جبران کرد باید تاوان زیادی رو بابتش پرداخت.

نمی دونم چی میشه.شاید هنوز هم راهی وجود داشته باشه.که البته نیاز به یک اراده پولادین داره.شاید هم بهتر باشه که کاری نکنم چون الان هم شرایط بد نیست.و ممکنه به چشم خیلی ها خوب هم باشه.فقط نیاز دارم با یه نفر صحبت کنم که متاسفانه صحبت با اون شخص منجر به از دست دادن بهترین دوستم میشه و.... پس این هم نمیشه.یاباید اجبارا ادامه داد و به جاهای خوب رسید.یا ریسک کرد که شاید بشه و شاید نشه.

نظرات 3 + ارسال نظر

خسته نباشید
طاعاتتون قبول درگاه حق

مرسی
ان شاالله،همچنین طاعات شما

وفیق سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 00:28 http://hayel.blogfa.com

فک می کنم هیچ کسی تو دنیا نتونه ، بیشتر از خودت ، بهت کمک کنه

آگاهانه تصمیم بگیر و محکم برو جلو ...

شاد باشی و ایام بکام

بعضی وقتا واقعا نیازه که یکی آدمو به جلو هل بده،کم کم دارم با خودم کنار میام که نه با اجبار،بلکه با علاقه ادامه بدم
فک می کنم تصمیم عاقلانه هم همین باشه
مرسی

مهدی یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 00:14 http://catharsis.blogsky.com

همیشه بزرگتریت فرصتها سر دوراهیه . انتخاب درست کار سختیه .

آره.و کاش اینطور مواقع یکی پیدا شه که واقعا به آدم کمک کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد