من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

من و خودم

روزی دوباره، امید دوباره برای ادامه ای بهتر، فبعزتک یا جمیل

آتش زیر خاکستر

دوس دارم بنویسم از آرزوها و آرمانهایی یا تو نطفه خفه شدن یا یا مثل آتش زیر خاکستر موندن، زنده ان ولی پنهان.نیاز به یه تلنگر دارن واسه شعله کشیدن،مثل باد..که بعضی وقتا حتی اگه یه نسیم کوتاه هم بوزه شعله میکشن،پروانه می سوزانند..

یه زمان آتش زیر خاکستر نبودن،یه زمان بود که فقط یه حرارت که محتاج باد باشه نبودن،اون زمان شعله بودند می سوختند،می سوزوندند،به اونایی که فاصله شون رو رعایت می کردند نور و گرما می بخشیدند و کسانی که از حد خودشون می گذشتند رو نابود می کردند..

چی شده که الان فقط یه حرارت باقی مونده؟ چی به سرشون اومد؟...

شاید چون لوازم شعله کشیدنِ مدام رو در اختیار نداشتن...محرومیت از حقی که باید می بود...از حقیقت هایی که باید وجود می داشت و و واقعیت ها باهاشون یار نبودن..به یه جمله اعتقاد دارم همیشه همه چیز اونطوری که ما میخوایم پیش نمیره..خیلی اتفاقا ممکنه بیفته که تو رو به یک قدمی اون چیزی که می خوای میرسونه،ولی وقتی که فکر می کنی دیگه همه چیز درست شده ،یهو یه اتفاق دیگه که به مراتب قوی تر از اون اتفاقای قبلی هست می افته که از عرش به فرش پرتابت می کنه، چنان از اون دلخواهت دور می افتی که انگار سالهاست به چنین چیزی فک نکردی، یا چنین چیزی اصلا وجود نداشته...

نمی خوام بگم آدمی هستم که تا اینجا تو زندگیم شکست خوردم..نه..اتفاقا از دیدگاه خودم موفق هم هستم،فقط یه چیزی آرزوم بود که یه مانع بزرگ جلوش ظاهر شد و هرچی جنگیدم دیگه بهش نرسیدم..

ولی با تمام ناراحتی که بابت نرسیدن به اون دارم به آینده امیدوارم،امیدوار روزی که بتونم به همه دنیا بگم:من تونستم،هرکی تلاش کرد که راه منو سد کنه،ناکام موند. شاید تونستید یه زمان متوقفم کنید،اما این توقف مقطعی بود، و الان دیگه تا اونجا که بتونم ادامه میدم..بی هیچ مکث و درنگی..تا اونجا که دیگه ادامه ای وجود نداشته باشه...یعنی ته تهش!


قول میدم دیگه به خودم قول ندم!!!!


نظرات 4 + ارسال نظر
khatere hastam شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 11:22

میگن گاهی به خواسته یا آرزویی نمرسی که شری در رسیدن به اون وجود داشته که تو ازش بی خبری و تو فکر میکنی نرسیدنت شر هست اما در واقع خیر مطلقه...

من به شدتتتتت به این مساله معتقدم...
پس عزیزم بدون دلیلی برای نرسیدن به خواسته و آرزوت هست شاید زمانش نرسیده و یا شاید اگه به خواستت میرسیدی اتفاقاتی برات رخ میداد که جبران ناپذیر می بودن و یا...

به هر حال من از صمیم دل آرزو میکنم به اونچه که باید برسی برسی...

نمیدونم.اما در مورد این مسئله همه شرایط به بهترین و عالی ترین نحو فراهم بودویعنی دیگه بهتر از این نمی تونست وجود داشته باشه ، اما...
مرسی خطره جون

بادبادک‌باز چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 21:14 http://kites-season.blogsky.com/

ان شاءا.. همیشه موفق باشی
و به آرزوهات برسی
البته اینو بدون هر طور که صلاحه همون میشه :)

ان شاالله. مرسی
آره این بهم ثابت شده.... و بعضی وقتا این صلاح با خواسته های ما مغایرت داره

ویرگول چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 11:30 http://comma.persianblog.ir

قول بده به خودت قول ندی....خیلی هم عالی!:d

قول میدم،قول میدم

مهدی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 01:07 http://catharsis.blogsky.com/

ته رو که موافق نیستم چون وجود نداره ولی امیدوارم به آرزوهات برسی و موفق باشی .

مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد